

Michal Výskala
ChatGPT v komunikaci se zákazníky
ChatGPT v komunikaci se zákazníky
13:30 - IPEX STAGE
ChatGPT v komunikaci se zákazníky
13:30 - IPEX STAGE
Digitalizace nejen zákaznické péče
Digitalizace nejen zákaznické péče
13:30 - IPEX STAGE
Digitalizace nejen zákaznické péče
14:10 - IPEX STAGE
14:10 - IPEX STAGE
14:10 - IPEX STAGE
ChatGPT v komunikaci se zákazníky
Vstup ChatGPT do světa komunikace se zákazníky je významný milník v interakci mezi uživateli a agenty zákaznické podpory. Jde však skutečně o revoluci? A co změní OpenAI v prostředí zákaznické péče? Dozvíte se na přednášce Michala Výskaly z IPEXu. A nebude se jen přednášet, ale vše doplní praktické ukázky.
Digitalizace nejen zákaznické péče
Jak probíhá digitalizace firmy v praxi? To vám ukáže Petr Chruňák z IPEXu. Protože jde o IPEX, prim bude hrát samozřejmě komunikace se zákazníky a zákaznická péče. V další příkladech ale uvidíte i digitalizaci ostatních firemních procesů, například obchodních. Opět ryze prakticky a s příklady.
Zákaznická podpora naráží na nedostatek lidí a stále větší nároky zákazníků. Pojďme se společně podívat na to, jak se dá automatizovat. Uvidíte a uslyšíte praktické příklady a reálné zkušenost s efektivní automatizací v zákaznické podpoře.
Domluvit konzultaci ZDARMA
Domluvit konzultaci ZDARMA
Náš stánek - č. 2 + IPEX Lounge
Náš stánek - č. 2 + IPEX Lounge

Více o IPEX
V IPEXu děláme zákaznickou péči jednodušší a efektivnější. Vyvíjíme cloudové nástroje pro zákaznickou péči a firemní komunikaci a náš hlavní produkt je multikanálové kontaktní centrum. Kromě toho zákazníkům dodáváme ticketovací systémy a helpdesk, virtuální ústředny nebo videokonference.
V IPEXu děláme zákaznickou péči jednodušší a efektivnější. Vyvíjíme cloudové nástroje pro zákaznickou péči a firemní komunikaci a náš hlavní produkt je multikanálové kontaktní centrum. Kromě toho zákazníkům dodáváme ticketovací systémy a helpdesk, virtuální ústředny nebo videokonference.

10.10.2023
Na Strži 2097/63, Praha 4, 140 00