

Digitalizace zákaznické péče
Digitalizace zákaznické péče
Digitalizace zákaznické péče
12:10 - IPEX STAGE
13:30 - IPEX STAGE
12:10 - IPEX STAGE
13:30 - IPEX STAGE
12:10 - IPEX STAGE
13:30 - IPEX STAGE
Michal Výskala
Zákaznická podpora naráží na nedostatek lidí a stále větší nároky zákazníků. Pojďme se společně podívat na to, jak se dá automatizovat. Uvidíte a uslyšíte praktické příklady a reálné zkušenost s efektivní automatizací v zákaznické podpoře.
Náš stánek - č. 2 + Ipex Lounge
Náš stánek - č. 2 + Ipex Lounge

Více o Ipex
V IPEXu děláme zákaznickou péči jednodušší a efektivnější. Vyvíjíme cloudové nástroje pro zákaznickou péči a firemní komunikaci a náš hlavní produkt je multikanálové kontaktní centrum. Kromě toho zákazníkům dodáváme ticketovací systémy a helpdesk, virtuální ústředny nebo videokonference.
V IPEXu děláme zákaznickou péči jednodušší a efektivnější. Vyvíjíme cloudové nástroje pro zákaznickou péči a firemní komunikaci a náš hlavní produkt je multikanálové kontaktní centrum. Kromě toho zákazníkům dodáváme ticketovací systémy a helpdesk, virtuální ústředny nebo videokonference.

10.10.2023
Na Strži 2097/63, Praha 4, 140 00