Smartemailing bez poz.
Jan Krčmář (2)
Jan Krčmář (2)

Média v digitální době: proměny, výzvy a nástroje mediálních domů

Média v digitální době: proměny, výzvy a nástroje mediálních domů

Média v digitální době: proměny, výzvy a nástroje mediálních domů

10:10 - IPEX STAGE​

10:10 - IPEX STAGE​

10:10 - IPEX STAGE​

Dušan Gajdoštík - Head of Czech News Center agency

Jan Krčmář - Automation Specialist Team Lead

Tradiční mediální domy procházejí digitální transformací. S Dušanem Gajdoštíkem z Czech News Center (Blesk, Reflex, E15) si bude povídat Jan Krčmář ze SmartEmailingu o tom, s jakými výzvami se média potýkají v kontextu stále se zkracující pozornosti příjemců zpráv, jak ovlivňuje tvorbu obsahu možnost prozkoumat "digitálního čtenáře" a s kterými nástroji a metrikami média pracují. Existují specifické trendy na poli digitálních médií ve světě a jde s nimi ruku v ruce i český trh? Dozvíte se také, jak digitalizace médií proměnila podobu redakcí, kam média v digitálním světě směřují a jak se proměňuje očekávání jejich inzerentů. 

Digitalizace cestovního průmyslu: cesta za hranice obvyklých datových výzev

Digitalizace cestovního průmyslu: cesta za hranice obvyklých datových výzev

Digitalizace cestovního průmyslu: cesta za hranice obvyklých datových výzev

10:50 - IPEX STAGE​

10:50 - IPEX STAGE​

10:50 - IPEX STAGE​

Alexandr Havlíček - šéf digitálního týmu českého Der Touristik

Jan Krčmář - Automation Specialist Team Lead

Zákazníci cestovních kanceláří stále častěji využívají digitální platformy pro plánování, rezervaci, nákup i absolvování svých cest, což nutí cestovní průmysl čelit novým datovým výzvám. Dovolená navíc není „věc“, kterou lze objednat a jednoduše „doručit“. Parametry produktu se mění v čase, cenotvorba zahrnuje spoustu proměnných a komunikační kanály se musí dynamicky přizpůsobovat specifickým požadavkům každého zákazníka. Přijďte si poslechnout debatu s Alexandrem Havlíčkem, šéfem digitálu české pobočky Der Touristik (Fischer, EXIM tours, Nev-Dama) o tom, jak sběr dat a marketingová automatizace pomáhají cestovnímu byznysu růst.3

Náš stánek - č. 1 + SmartEmailing Lounge

Náš stánek - č. 1 + SmartEmailing Lounge

Náš stánek - č. 1 + SmartEmailing Lounge

Více o SmartEmailingu

Smartemailing je chytrý nástroj pro automatizovanou komunikaci přes e-mail, SMS, Facebook a další kanály. Od roku 2010 pomáhá malým i velkým firmám poznat a pochopit chování svých zákazníků v online prostředí a komunikovat s nimi efektivně ve správný čas se správným obsahem. Jako jeden z mála e-mailingových nástrojů vyvíjí vlastní odesílací infrastrukturu, díky které spolehlivě doručí přes 7 milionů e-mailů každý den. SmartEmailing dlouhodobě pomáhá firmám jako Vivantis, CNC, Student Agency, Mall TV nebo Heureka.​

Smartemailing je chytrý nástroj pro automatizovanou komunikaci přes e-mail, SMS, Facebook a další kanály. Od roku 2010 pomáhá malým i velkým firmám poznat a pochopit chování svých zákazníků v online prostředí a komunikovat s nimi efektivně ve správný čas se správným obsahem. Jako jeden z mála e-mailingových nástrojů vyvíjí vlastní odesílací infrastrukturu, díky které spolehlivě doručí přes 7 milionů e-mailů každý den. SmartEmailing dlouhodobě pomáhá firmám jako Vivantis, CNC, Student Agency, Mall TV nebo Heureka.​

+420 773 660 828

digifest@digifest.cz

Zásady ochrany osobních údajů

LOGO Digifest bílý

10.10.2023

Na Strži 2097/63, Praha 4, 140 00