Revoluce v měření: roboti versus lidské interakce
Mailkit jako jeden z mála dokáže velmi spolehlivě identifikovat nelidské interakce neboli Non-Human Interaction (NHI). Až 60 % otevření e-mailů a 15 % kliknutí mohou tvořit roboti.
Problém s přesností dat se výrazně zhoršil po zavedení ochrany soukromí pošty (MPP) společnosti Apple v roce 2021, které způsobilo extrémně prudký nárůst počtu falešných otevření e-mailů. Mailkit s těmito, do té doby nepatrnými dopady na metriky, pracoval od roku 2016, protože jednou z jeho hlavních priorit vždy bylo poskytovat zákazníkům zcela přesná data. Mailkit je v současné době světovou jedničkou v identifikaci falešných open-rate a CTR.
Díky možnosti identifikovat robotické interakce mohou marketéři konečně zjistit skutečnou míru zapojení příjemců. Při vyhodnocování e-mailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti pracující na pozadí schránek způsobem, který uživatel schránky nerozpozná, způsobí, že e-mail bude pro marketingového analytika vypadat jako otevřený.