DIGIFEST 2024 již proběhl. Můžete přejít na aktuální ročník.
Zpět na program

E-mail metriky - čísla, která mají smysl

čas
10:20
-
10:50
Místnost
iPodnik stage
událost
Přednáška
řečník
Jakub Olexa

Revoluce v měření: roboti versus lidské interakce

Mailkit jako jeden z mála dokáže velmi spolehlivě identifikovat nelidské interakce neboli Non-Human Interaction (NHI). Až 60 % otevření e-mailů a 15 % kliknutí mohou tvořit roboti.

Problém s přesností dat se výrazně zhoršil po zavedení ochrany soukromí pošty (MPP) společnosti Apple v roce 2021, které způsobilo extrémně prudký nárůst počtu falešných otevření e-mailů. Mailkit s těmito, do té doby nepatrnými dopady na metriky, pracoval od roku 2016, protože jednou z jeho hlavních priorit vždy bylo poskytovat zákazníkům zcela přesná data. Mailkit je v současné době světovou jedničkou v identifikaci falešných open-rate a CTR.

Díky možnosti identifikovat robotické interakce mohou marketéři konečně zjistit skutečnou míru zapojení příjemců. Při vyhodnocování e-mailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti pracující na pozadí schránek způsobem, který uživatel schránky nerozpozná, způsobí, že e-mail bude pro marketingového analytika vypadat jako otevřený.

Jakub Olexa
zakladatel a CEO společnosti Mailkit a Omnivery
Jakub je architektem platformy Mailkit pro e-mailový marketing, kterou začal budovat už v roce 2006. Jeho přístup k podnikání v oboru je od prvotní špatné zkušenosti v oboru založen na důsledném dodržování etických a marketingových zásad, což se projevilo například v rozhodnutí upřednostnit legitimní e-mailový marketing před obchodními výsledky a odmítnout spolupráci s klienty, kteří nedodržují pravidla. Aktivně se podílí na rozvoji e-mailových technologií a kyberbezpečnosti prostřednictvím organizací jako M3AAWG, CSA nebo Signal Spam. Jeho přístup a hodnoty vedly k tomu, že Mailkit spolupracuje s renomovanými organizacemi jako Spamhaus na ochraně proti spamu a zajištění vysoké kvality e-mailových služeb.
9. října 2025 | Cubex Praha

Největší veletrh AI,
nástrojů a aplikací pro firmy

získat vstupenku