

Mário Roženský
Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat, telefon a sociální sítě. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 firem v ČR. Je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči, pořádá konferenci SupportDay a Školení podpory.
Náš stánek - č. 23

Více o SupportBox
SupportBox je skvělý helpdeskový nástroj, do kterého snadno napojíte veškerou svou komunikaci se zákazníky napříč e-mailem, telefonem, live chatem, či sociálními sítěmi. Vše budete mít přehledně na jednom místě. SupportBox je z české dílny a zakládá si na skvělé zákaznické péči.
SupportBox je skvělý helpdeskový nástroj, do kterého snadno napojíte veškerou svou komunikaci se zákazníky napříč e-mailem, telefonem, live chatem, či sociálními sítěmi. Vše budete mít přehledně na jednom místě. SupportBox je z české dílny a zakládá si na skvělé zákaznické péči.

10.10.2023
Na Strži 2097/63, Praha 4, 140 00